Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Gyakran ismételt kérdések

Mi a teendőm akkor, ha a termék, amit megkaptam, sérült?

Ilyen esetben a webhsop@kezmu.hu  email címen kell jelezni a problémát termék megnevezéssel, cikkszámmal és a sérülésről készített fotóval együtt szükséges elküldeni az emailt. Ezek után felvesszük vásárlónkkal a kapcsolatot a további intézkedésekkel kapcsolatban.

A rendelés leadása után lehetőségem van-e még módosításokra?

Igen, ebben az esetben keresse a webshop@kezmu.hu email címen ügyintézőnket a változtatni kívánt adatok megadásával.

Van-e módom visszaküldeni terméket?

A megrendelés visszaküldhető az átvételtől számított 14 napon belül az elállási jog szerint, amennyiben a termék nem került használatba. A visszaküldés futárszolgálaton keresztül történik, melynek költségei a vásárlót terhelik. A visszaküldött termékek szállítási költséggel csökkentett ellenértéke visszautalásra kerül, amint az a webáruházhoz visszaérkezett. A folyamat elindításához emailt kell küldeni a szándék jelzésével a rendelési számmal, a termék feltüntetésével, cikkszámmal a wbshop@kezmu.hu email címre.

Tudok-e törölni egy már leadott rendelést?

Igen, a megrendelések törölhetőek akkor is, ha már megtörtént a fizetés, ebben az esetben a webshop@kezmu.hu  email címen kell jelezni ezt a szándékot. 

Mikor és hogyan történik a szállítás?

A termékek kézbesítési időszaka függ azok elérhetőségétől. Ez 3-5 munkanapig terjedhet. A rendelés feldolgozásra kerüléséről e-mailt kap a vásárló. Több termék rendelése esetén a szállítási idő a legkésőbb rendelkezésre álló terméktől függ. Ez azt jelenti, hogy ha például 2 termék rendelésekor 1 van készleten és azonnal szállítható, a 2-ik terméket bevárjuk és egyszerre küldjük ki a teljes rendelést ezzel megtakarítva a postaköltséget a vásárló számára.

Milyen fizetési lehetőségek vannak?

- Banki előre utalás, ebben az esetben az alábbi bankszámla számra várjuk a teljesítést:

  Név: Kézmű Közhasznú Nonprofit Kft.

  Cím: 1147 Budapest, Csömöri út 50-60.

  Bankszámlaszám: CIB BANK: HU1710700079-65895986-51100005

- Bankkártyás fizetés: Visa, Mastercard

- Utánvét: a csomag kézhezvételekor a futárszolgálat munkatársának fizeti a vásárló a   rendelés értékét.

Miből tevődik össze a fizetendő végösszeg?

A rendelés összértékét a kosárban szereplő termékek összértéke, valamint a szállítási költség teszi ki. 40.000 forint felett ingyenes.

Az elállás nem indokolás köteles.

Ön a vásárlástól számított 14 napon belül indoklás nélkül visszaküldheti a terméket akkor is, ha az teljesen hibátlan! Amennyiben Önnek szimplán csak nem tetszik a megvásárolt termék, úgy Ön jogosult azt visszaküldeni, és a vételárat visszakérni.

Szállítás díja

Rendszerünk a szállítási díjakat automatikusan kalkulálja. A díj függ a kosárba helyezett összes termék méretétől, súlyától, csomagolhatóságától, a futárszolgálat által szolgáltatott paraméterektől. A díjat csak ezen adatok összeségének ismeretében tudjuk kalkulálni.

Keresés