Gyakran ismételt kérdések
Mi a teendőm akkor, ha a termék, amit megkaptam, sérült?
Ilyen esetben a webhsop@kezmu.hu email címen kell jelezni a problémát termék megnevezéssel, cikkszámmal és a sérülésről készített fotóval együtt szükséges elküldeni az emailt. Ezek után felvesszük vásárlónkkal a kapcsolatot a további intézkedésekkel kapcsolatban.
A rendelés leadása után lehetőségem van-e még módosításokra?
Igen, ebben az esetben keresse a webshop@kezmu.hu email címen ügyintézőnket a változtatni kívánt adatok megadásával.
Van-e módom visszaküldeni terméket?
A megrendelés visszaküldhető az átvételtől számított 14 napon belül az elállási jog szerint, amennyiben a termék nem került használatba. A visszaküldés futárszolgálaton keresztül történik, melynek költségei a vásárlót terhelik. A visszaküldött termékek szállítási költséggel csökkentett ellenértéke visszautalásra kerül, amint az a webáruházhoz visszaérkezett. A folyamat elindításához emailt kell küldeni a szándék jelzésével a rendelési számmal, a termék feltüntetésével, cikkszámmal a webshop@kezmu.hu email címre.
Tudok-e törölni egy már leadott rendelést?
Igen, a megrendelések törölhetők akkor is, ha már megtörtént a fizetés, ebben az esetben a webshop@kezmu.hu email címen kell jelezni ezt a szándékot.
Mikor és hogyan történik a szállítás?
A termékek kézbesítési időszaka függ azok elérhetőségétől. Ez 3-5 munkanapig terjedhet. A rendelés feldolgozásra kerüléséről e-mailt kap a vásárló. Több termék rendelése esetén a szállítási idő a legkésőbb rendelkezésre álló terméktől függ. Ez azt jelenti, hogy ha például 2 termék rendelésekor 1 van készleten és azonnal szállítható, a 2-ik terméket bevárjuk és egyszerre küldjük ki a teljes rendelést ezzel megtakarítva a postaköltséget a vásárló számára.
Milyen fizetési lehetőségek vannak?
- Banki előre utalás, ebben az esetben az alábbi bankszámla számra várjuk a teljesítést:
Név: Kézmű Közhasznú Nonprofit Kft.
Cím: 1147 Budapest, Csömöri út 50-60.
Bankszámlaszám: CIB BANK: HU1710700079-65895986-51100005
- Utánvét: a megrendelés az átvételekor készpénzzel is kiegyenlíthető a Partnereinknél (futárszolgálat, GLS).
A rendeléskor azonnal ki nem fizetett vételár esetén, mi mindaddig meghitelezzük Önnek a termékek és szolgáltatások díját, míg a csomagot át nem veszi és ki nem fizeti, akár ott a helyszínen történő tartalom ellenőrzés mellett, ami egy plusz ellenőrzési pont, biztosíték az Ön számára.
Éppen ezért az utánvét kezelési költség, csak utánvétes fizetési mód esetén jelenik meg.
A biztonságos online előre fizetések vagy az előre utalás esetén ezt a díjat elengedjük.
Miből tevődik össze a fizetendő végösszeg?
A rendelés összértékét a kosárban szereplő termékek összértéke, valamint a szállítási költség teszi ki, amely 40.000 forint felett ingyenes.
Az elállás nem indokolás köteles.
Ön a vásárlástól számított 14 napon belül indoklás nélkül visszaküldheti a terméket akkor is, ha az teljesen hibátlan!
Amennyiben Önnek szimplán csak nem tetszik a megvásárolt termék, úgy Ön jogosult azt visszaküldeni, és a vételárat visszakérni.
Szállítás díja
Rendszerünk a szállítási díjakat automatikusan kalkulálja. A díj függ a kosárba helyezett összes termék méretétől, súlyától, csomagolhatóságától, a futárszolgálat által szolgáltatott paraméterektől. A díjat csak ezen adatok összességének ismeretében tudjuk kalkulálni.
- Házhoz szállítás GLS futárszolgálattal: a szállítás díja bruttó 2.990.- Ft/db.
A szállítási idő annak függvénye, hogy a megrendelt termék a magyarországi raktárban legyen.
A magyarországi raktár készletére vonatkozóan a szállítási idő 3-5 munkanap.
A külső raktározás esetén a szállítási idő 7-8 munkanap.
- Magyar Posta
Csomagautomatába, Posta Pontra vagy postára kézbesítve: bruttó 990 Ft/db.
Háznál történő kézbesítés esetén: 0-10 kg-ig bruttó 1990 Ft/db.
Háznál történő kézbesítés esetén: 10-20 kg-ig bruttó 2990 Ft/db.
Háznál történő kézbesítés esetén: 20-40 kg-ig bruttó 5990 Ft/db.
Csomagautomata, Posta Pont vagy postára kézbesítés igénybevétele esetén a feladási költség a kézbesítési díjon felül egyedi díjban kerül megállapításra.